Azi nu

|

E sâmbătă dimineaţă şi eu n-am somn. Ştiu că o să fiu ca o legumă când o să vin acasă, de la serviciu, dar să dorm cu de-a sila nu merge.
Mă gândesc cu groază la perioada ce urmează. Examene peste examene, licenţa, admitere...aş vrea să închid ochii, iar atunci când îi deschid, să fie prin august, scăpat de toate grijile şi pregătit să petrec o perioadă la mare, departe de stresul cotidian şi de lichelele cu 2 picioare.

Aş vrea să scap de perioadă ce urmează cât mai rapid. Totuşi, mă gândesc că este printre puţinele ocazii când sunt împreună cu ai mei colegi, iar lucrul ăsta mă face să trag de timp cât mai mult cu putinţă.

În 2 zile am primul examen. Ar trebui să mă apuc de învăţat. Ar trebui să mă adun şi să mă maturizez mai repede. Ar trebui să arăt mai multă apreciere persoanelor care merită şi o doză grasă de dispreţ, celor ce nu merită. Ar trebui să nu-mi pese de părerile celorlalţi şi să fiu sigur de forţele mele. Ar trebui să fac multe. Bag pula... rămân la stadiul de "ar trebui".

Vreau să fac o multime de chestii, dar deocamdată ascult un beat care mă relaxează. Promit că mă apuc de ele cât de curând, dar nu azi.

2 comentarii:

MisterX spunea...

Am intrat la tine ca tu erai ala care comentase pe blogul lui Zoso ceva de genul: vatmanul castiga 3000 de lei si apasa niste butoate. Daca nu mori de prost astept sa vina eventual toamna sa propuna Basescu si cresterea taxelor ca poate mori de foame.
Apropos moisto blogul ...

Cony spunea...

Imi suna foarte cunoscut. Stai linisit, ca oricum ce e important ramane. Toate cele bune !