Birou de blogger

|

Am primit o leapsa de la bubu in care sunt pus sa pozez biroul meu. Comentariul il fac dupa imagine.






















Dupa cum vedeti. toata partea de nord a biroului este ocupata. Partea de sud este si ea ocupata in mare parte din timp, astfel:
- partea de sud-vest este destinata castroanelor de seminte sau snack-uri, cestilor de cafea sau paharelor de bautura.
- partea de sud-est este destinata lucrurilor nefolositoarea. Cateodata, acestea se extind atat de mult incat ocupa spatiul rezervat mouse-ului.
Mai exista o parte ocupata involuntar si anume tastatura, care se umple de multe ori cu firimituri sau coji de seminte.


Dau mai departe leapsa varei si oricui mai doreste.

5 comentarii:

indikadesigns spunea...

Da crezi ca nu stim ca ai facut ordine innainte sa faci poza?:))

Dale spunea...

Nu pot sa nu remarc faptul ca pe ecranul tau scrie mare "tzatze" :)) Si vad si eu in sfarsti webcamu ala la care numa nu vrei sa recunosti ca poti sa il faci sa se vada color... :*:*

Ar trebui sa ma semnez Bubu? ;))

Ionut spunea...

@Cristian: Sa stii ca am facut putina ordine. Adica am strans cursurile de pe birou si l-am curatat de cojile de seminte ce se odihneau pe langa mouse :))

@Dale: Acum am vazut si eu ca browserul era fixat pe piticigratis :)))
Pai nu esti bubu pt toata lumea, deci nu neaparat. Poate doar cand imi comentezi mie, ar trebui sa te semnezi asa :D

Anonim spunea...

ce firma is boxele, e 2.1 ?

Ionut spunea...

E sistem 5.1 Microlab