Doua despre porcina

|

1. Cum iti dai seama daca ai gripa porcina sau nu?
Vezi mai jos ...






















Poza primita pe mail!


2. Cum infulecam eu o shaworma la Dimitrov, ma gandeam la probleme societatii. Si mi-a venit in minte o ipoteza socanta despre provenienta gripei porcine. Am luat o gura de airan, dupa care am inceput sa gandesc: "sunt foarte sigur ca musulmanii au creat virusul gripei porcine, pentru ca ei urasc cel mai mult acest animal sfant, dadator de caltabosi si sunca."
La inceput mi s-a parut normal, pentru ca si eu as crea virusul potrivit cu ce urasc eu cel mai mult, adica virusul gripei maghiarice. Dar pe urma gandirea mi s-a intunecat si ma decisesem sa prepar virusul gripei ovine, ca sa le bag mortul in casa la fraieri.
Bineinteles, asta urma dupa o alta inventie ravnita de mine si anume shaworma de porc.
Hac!

0 comentarii: