O etimologie

|

Cu totii stiti ca batranii au un chef de vorba nemaintalnit in galaxia noastra.
Nu faceti greseala sa va bagati in seama cu unul dintre ei, pentru ca s-ar putea sa va faca bostanul calendar, povestindu-va evolutia omului inca de cand era in pestera pana in zilele noastre.

Aceasta greseala am facut-o eu zilele trecute, cand m-am anturat cu un batran in statia de troleu. Din fericire, acesta nu mi-a povestit cum era pe vremea impuscatului, ci m-a invatat etimologia cuvantului "manipulare". Atat de mult mi-a placut, incat o sa va-nvat si pe voi.

Deeci, prima parte a cuvantului, "mani", este scrierea mot-a-mot a englezismului "money", care inseamna bani. Aceasta parte ne-a fost oferita de catre FMI in asociere cu UE.
Acum, va-ntreb eu pe voi: ce credeti ca ne-a oferit guvernul nostru?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nu a fost in statia de troleu, a fost la Buzau:))