Putina activitate

|

Zilele acestea am simtit cum vine pensia peste mine, cum shalele ma dor din ora in ora. Daca mai adaug si cele 2 fire de par alb in cap, va puteti inchipui senzatia de bosorogeala pe care am avut-o.
Asa ca m-am decis sa iau atitudine. Si am luat-o! Cum? Pai m-am decis sa ma duc la dansatoare. Nu, dansatoare nu se refera la niste femei care danseaza, ci la locul unde se danseaza. Unii ii zic club, discoteca, fitze, partaitoare...eu ii zic simplu "dansatoare".

Stiu ca e cam gresit acest termen, deoarece numai dansatoare nu e. E o combinatie intre "cheltuitoare", "imbatare", "batatoare" si alte elemente artistice. In fine, eu vorbesc din postura unui pacificator.
Nu o sa va povestesc ce-am facut si ce-am dres, ci o sa va enumar cateva observatii d-ale mele:

  • Am observat ca barmanii sunt cretini. Sau ma rog, poate nu barmanii, ci aceia care stabilesc denumirile produselor specifice. Spre exemplu, pe meniu scria "Whisky cu Red Bull", dar face-2-face vedeai ca iti pune pishat d-ala de 2 lei, Effekt, un fel de Neumarkt al energizantelor. Ori s-a creat un precedent periculos in randul romanilor, si acela de a denumi ceva dupa o marca celebra, cum e-n cazul pantofilor sport, denumiti "adidasi".
  • In timp ce ma bucuram eu de pachetul de tigari primit moca de la fetele cu promotie, ma gandeam la chestia asta. De ce nu vedeti niciodata astfel depromotii la tigari, la tv? Sa fie ceva de genul, noul pachet de Kent de 25 tigarete la pret de 20 tigarete. Sau "cumperi 2 pachete de tigari si primesti unul gratis".
  • Este posibil sa fi descoperit noua tequilla de Romania, asta in timp ce ma pisam intr-un pisoar in care erau 2 felii de lamaie.

Cu acestea zise,v-am pupat :D

0 comentarii: