Jungla H, scara a 2-a

|

Va spuneam eu acum ceva vreme ca, deranjat de 2 pisici ce se cotzaiau fara rusine, in plina lumina, am apucat 2 cepe si le-am azvarlit cu agilitatea unui rusnac de pe frontul de est. Ce-i drept, nu eram deranjat de actul in sine, ci de consecinte (adica vreo 4-5-6-12-44-10020 pisici ce se smiorchaie cu glas de bebelus, in plina noapte, deranjand al meu somn plin de intentii bune).

Ei bine, blestemeeeeeeeee!!!!! De vreo 2 saptamani, in fata blocului au rasarit vreo 5 sau 6 pui de feline urbane + a lor mama. Si asta nu e tot ... pentru a fi tot tacamul, o catzea a considerat ca e in floarea varstei si e cazul sa fete si ea vreo 4-5 catzei. Blestemeeee!
Acum nu stiu ce sa blestem mai intai, pe tanti Bujora care mi-a vandut o ceapa fara forma aerodinamica sau reflexul meu de portar din liga judeteana? (pentru ca nu v-am spus ca nu am nimerit pisicile, ci doar le-am speriat). Ce-i drept, acum ma gandesc ca daca le futeam o ceapa in capatana, poate le venea mintea la loc si nu mai aveau intentii d-astea conjugale.

De cateva zile, am observat ca a mai ramas doar un catel, dar in tabara cealalta, parca sunt mai multe pisici. Bucuria copiilor de p-aici, care duc purici cu nemiluita in ale lor camine :)
Ma gandesc sa-l adopt, sa-i pun un nume fioros (cum ar fi Satâr), sa-i leg o bandana la ochi (sigur va ramane fara unul din ei) si sa-l dresez antipisici. Pana atunci, insa, o sa suport cu greu prietenia dintre ei, rahatii ce-i lasa in urma si, mai ales, zgomotele de la miezul noptii.



0 comentarii: