Ingrijorator

|

De la o vreme, se intampla ciudat. Sa va explic...

Se ia o zi oarecare de weekend, sa zicem o duminica. Ora sa fie cam 6 dimineata. Lumea doarme, totul e calm si linistit, numai eu imi abia imi car hoitul spre casa. Bifez in gand inca o noapte pierduta departe de casa si ma resemnez stiind ca am prins prima cursa RATB.
Ajuns in fata usii, scot cheia din buzunar si o aranjez tacticos, astfel incat sa nu fac zgomot cand deschid (nu de alta, dar nu vreau sa fac impresie gresita...oricine isi da seama de alcoolul pe care l-a consumat un individ atunci cand se chinuie 5 minute sa deschida usa). Intru in casa, o liniste morbida. Ai mei sforaie ca-n povesti (exista povesti cu sforait all-inclusive?). Ma duc repede in bucatarie sa sorb niste sifon (arde instalatia) si sa mananc ceva (ca sa nu mai am gustul ala de tutungerie, nu de altceva), apoi imi mut corpul desenat catre patul meu, unde raman 6-8-10 ore.

Buun, acum sa luam alt exemplu. Se ia o zi obisnuita din saptamana, sa zicem miercuri. Ceasul arata ora 22:00. Capul meu e pe cale sa bubuie de nervi, din cauza taranilor si ciorilor ce-si fac cuib in ultimile curse RATB. Ajung in fata usii, ma chinui sa deschid usa 5 minute, intru si nici nu remarc linistea acompaniata de sforaitul alor mei. Navalesc in bucatarie, cu foamea-n glanda, si observ ca ai mei au avut grija sa-mi puna de mancare. "Ai bere in frigider!", sta scris pe un bilet unsuros. Imi iau berea si ma duc in camera mea. Deschid PC-ul si-l manevrez silentions cam pana la 01:00, cand cad LATex.

Probabil va-ntrebati ce-am vrut sa zic cu asta...Chestia este ca, de la un timp, nu prea ii mai vad pe ai mei la fata. Mereu dorm cand ajung acasa, din diferite locuri.
Si mai e ceva...Cand vin duminica dimineata, ma culc imediat, dar ai mei se trezesc si cotrobaie prin toata casa. Cand vin miercuri seara, nu mi-e somn si am chef sa ma relaxez, sa ma uit la un film sau sa ascult o muzica, dar nu prea pot pentru ca trebuie sa fac liniste.

Am nevoie de o solutie lol

0 comentarii: