Discutie in troleu

|

Socializarea in mijloacele de transport in comun este unica. Te amuza cand esti trist, te enerveaza cand esti obosit, ce mai ... te duce prin toate starile posibile.

Zilele trecute imi odihneam poponeata intr-un troleu cu numar pervers. La un moment dat, se urca un tigan amarat, tocmai bun de muncit la betoane, dar cu o severa si acuta lene de vara. "Mi-e foame" era repertoriul ales pentru ziua respectiva. Un batranel ii face o observatie corecta "Nu ti-e rusine sa cersesti? Du-te ma la munca!". La auzele acestui repros, o baba otv-ista sare la scandal. "Ia lasa-l in pace domnule, ca nu ti-a bagat mana in buzunar", si-i intinde o hartie de 1 leu. Ce-i drept, nu e prost ala care cere, e prost cine da.
Eu tocmai bausem o cola rece inainte, asa ca aveam un recif de corali in stomac. Moment potrivit sa ma cac in mentalitatea babei.

Am fost amarat toata ziua. Ma gandeam ca baba aceea reprezinta un vot, un vot egal cu al meu, egal cu al batranului moralizator.

Eu zic ca ar trebui sa dam niste teste cand votam. Examinatorul respectiv sa-i spuna babei "Mda, dumneavoastra reprezentati 0,7 dintr-un vot", sa-i spuna batranului "Cota dvs de votare este de 1.4" etc.

Probabil va intrebati daca m-am cacat in mentalitatea ei? Negativ. Am asteptat sa ajung la wc-ul meu d-acasa, ca oricum e mai intelept decat baba. A meritat lol

0 comentarii: