2 vise umede

|

Umede, in sensul ca m-am trezit transpiratlol . Sa va povestesc ...

In primul vis, se facea ca eram intr-un autobuz si stateam jos pe unul dintre cele 4 locuri din spate. Ma simteam dubios, avand in vedere ca eram incadrat de 2 rromi de etnie tiganeasca. La un moment dat, il surprind pe tiganul din stanga mea cum imi scoate portofelul pe jumatate, din buzunar. In secunda urmatoare, protofelul era amintire. Eu incep sa strig "hotii-hotii", la fel ca suporterii echipelor de fotbal din provincie, dar fara succes.
Mos Ene apasase pe forward >> in visul meu, pentru ca in clipa urmatoare eram afara si stateam de vorba cu tiganul care imi imprumutase portofelul. Eu il tot rugam sa-mi dea portofelul inapoi, ba chiar incepusem cu vorbe d-ale etniei sale "hai da si mie portofelu' ca am 7 frati acasa etc". Tiganu nimic. Vazand ca nu merge asa, il rog sa-mi lasa macar actele, ca sa nu mai umblu pe la toate institutiile curului. Tiganu face o fata miloasa si imi zice " ti le-as da fratica, dar e criza financiara si sunt bune si actele tale".
Gatu' matii de cioara borata, cine crezi ca-ti cumpara legitimatia mea de facultate? (asta a fost o rabufnire de-a mea cand m-am trezit).

In cel de-al doilea vis, eram la un ATM ca sa scot niste bani. Cred ca mos Ene a incurcat ordinea de l-a pus dupa cel cu ciordeala. Buun, deci vroiam sa scot niste bani. Bag cardul, verific soldul - aveam ceva bani (asta e un aspect placut al visului) si dau sa scot o anumita suma. Apas butonul si imediat imi apare pe ecran ca am facut nush-ce-plm tranzactie in care am consumat toti banii din cont. In acel moment, m-am trezit instantaneu. Simteam cum un obiect contondent ma jeneaza la spate. Ma intorc eu si peste ce credeti ca dau? Era o moneda de 50 de bani, 'tu-i valoarea ma-sii.

Ce ti-e si cu criza asta financiara ... nici in somn nu-ti da pace.

1 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Am si io niste vise de ma doare capu'. La propriu!