2 despre fotbal

|

Sunt un mare microbist, la fel ca majoritatea masculilor. In ultimul timp, m-am obisnuit sa vad meciurile la TV, pentru ca pe stadion nu are rost sa ma duc, mai ales ca sunt inconjurat fie de dinamovisti sau rapidisti, fie de oameni paraleli cu fotbalul. Buun ... si sunt in lumea mea, cu berea in mana, cu fularul la gat si cu injuratura pe limba.
Asta se intampla cand urmaresc meciul singur, dar exista situatii cand ne strangem mai multi la un loc si socializam in fata tv-ului. Eh, aici am 2 frustrari :

  • Prima frustrare este aceea ca nu suport sa urmaresc un meci atunci cand se afla printre noi unu' paralel cu fotbalul. Va dati seama cum e sa faci pe wikipedia timp de 90 de minute? "Care sunt ai nostri?", "De ce ridica ala steagu' in sus?", "De ce au dat aia mingea la adversar?" si tot felul de intrebari care te scot din tandari. De obicei, reactionez astfel : Taci in mm ca te iau la bataie si pe tine si pe Zapata !
  • A doua frustrare se leaga de faptul ca nu suport sa beau atunci cand urmaresc un meci. De ce? Pentru ca alcoolul isi face efectul de 3 ori mai repede, combinat cu emotiile create de Banel sau de Goian. Una e sa urmaresti un meci si sa bei o bere, iar alta e sa te faci tandari. Tin minte ca monumentalul meci Middlesbrough - Steaua l-am urmarit cu niste tovarasi la o terasa. La pauza, eu aveam 3 beri la bord. La final, nu mai stiu cate beri aveam la bord, dar stiu cate sticle de bere aveam in mana, gata sa arunc cu ele in tv. Nici nu imi dau seama cum am ajuns acasa, mai ales ca nu aveam nici bani de taxi.

Asa ca, daca sunteti cunoscatori de fotbal si aveti doar o bere in plus, ma puteti invita la un moment de socializare sportiva, in fata tv-ului. Cumva pe sambata?lol

1 comentarii:

Harry spunea...

ca o adaugare la ce ai spus tu mai devreme o alta categorie de persoane enervante (tot din cei necunoscatori) sunt cei care nici macar nu se uita la meci da' o trantesc sec: nu te mai uita ma ca oricum pierd. Atunci ori te enervezi ori iti taie pofta de a te uita la meci (bine, de cele mai multe ori te enervezi)