Lost ... in sesiune

|

Sesiunea a-nceput de ceva timp, dar parca nu se mai termina. Ce-i drept, si vremea asta cacacioasa amplifica acest fapt .. alta era viata daca erau 20 de grade afara.
Pana acum nu am marcat nicio restanta si mai am 2 examene. Dar, acum 3 zile, am facut o greseala care sper sa nu ma coste. Ce greseala? Pai, m-am apucat de Lost. Am vazut 20 de episoade in 3 zile. Stiti ce inseamna 20 de episoade in 3 zile de sesiune? O viata de om ...
Sunt cu playeru si cartea de marketing deschise, care pe care. Ce sa fac? Sa vad ce a mai facut Jake si Kate sau sa vad ce e ala mixul de marketing? Trebuie sa aleg una, pentru ca nu mai fac combinatii. Ieri imi facusem un plan : vedeam un episod de Lost, dupa care citeam un capitol ... si tot asa. Mare prostie ! Daca Iorga a inovat cititul pe diagonala, eu am inovat cititul numarului paginii. Citeam in graba ca sa vad cat mai repede urmatorul episod. Dupa ce se termina, ma apucam de citit, dar mi-era gandul la sfarsitul episodului. Si sa dea dracu' , de fiecare data era un sfarsit d-ala palpitant, cand ramai cu samantza in gura si uiti sa scuipi coaja.

Nu inteleg ceva in legatura cu filmele astea cu naufragiati. De ce in toate, dar chiar toate filmele de gen, respectivii sunt foarte ingrijiti. De ce toate femeile naufragiate sunt epilate mereu? Au gasit cumva Brown Silk Epil in cocotier? In afara de apa, ce instrumente ale igienei mai gasesti pe o insula din fundu' planetei?
Nu serios, unele femei din Lost arata mai bine din postura de naufragiat decat aratau inainte de prabusirea avionului.

Cred ca imi bag ceva in el de Lost si in ea de carte de marketing si ma bag la somn. Noapte buna, naufragiatilor !

0 comentarii: