Dilema cu tenta de sadism

|

Bunul meu prieten, Vali, a asistat la o scena macabra. A vazut cum 5 caini agresivi au tabarat pe o sarmana pisica si au sfartecat-o, exact ca in scenele din Jaws. Vali nu s-a gandit sa-i goneasca pe maidanezi inainte sa o omoare, ci abia dupa ce au rupt-o in doua.

Acum, dupa ce a povestit, fiecare a reactionat in felul sau.
Eu i-am reprosat ca, daca tot a intarziat sa intervina, nu trebuia sa o mai faca. Trebuia sa lase cainii sa-si continue atacul, astfel incat sa nu ramana un hoit rupt in doua in fata caminului. Pana la urma, astea-s legile naturii!
La auzele acestei replici, Vali m-a facut imediat Satana lol

Acum va intreb : sunt eu un sadic incurabil sau logica mea e buna?

3 comentarii:

Lexy spunea...

mi se pare buna logica ta ;)

DXN spunea...

nu e facatura ce-au facut aia 2. arhi si visurat. chiar se certau legat de concursurile alea, dar am intervenit eu cu niste dezvaluiri pe pagina lui arhi, la care vis urat s-a inflamat. motivul pentru care ei se dau acum loviti am fost eu. l-am amenintat pe vis urat ca-l dau in gat cu niste chestii din trecut, daca continua sa fie arogant si increzut. a continuat, am scos de la naftalina niste povesti.de aia s-a apucat vis urat sa-si scie autobiografia, de teama ca o sa i-o public eu intai. s-a speriat si acum o intoarce ca ei au organizat o cearta. vraja. Visurat ma roaga acum sa ma opresc, sa nu ii dezvalui trecutul. nu stiu ce sa fac.

Anonim spunea...

si eu as fi gandit la fel. care ajunge primu' incalzeste ceanu', clar drace?