De la mare adunate si culese

|

Fiecare vacanta are amintirile ei proprii, dar are si problemele ei existentiale.Iata cateva intrebari la care inca sunt in cautarea unui raspuns :

- De ce trebuie sa ai parte de tot felul de specimene, cand circuli cu trenul?

Asa ni s-a intamplat si noua ... cand ne-am dus, am avut pe cap o intreaga familie de cocalari.Coincidenta sau nu, eu purtam tricoul cu cocalari.Cand ne-am intors, mai aveam o ora pana in Bucuresti si crezusem ca scapam de specimene.Pe naiba, imediat si-au facut aparitia 2 tarani, dar tarani rau de tot.A fost prima oara cand mi-am dorit sa cada cineva din tren.

- De ce costa 27 de RON un bilet la acceleratul Bucuresti Nord - Constanta, redus la jumatate, iar un bilet redus la rapidul Mangalia - Bucuresti Nord costa 26 RON?

- De ce trebuie sa te lauzi ca ai sedus o copila de 16 ani, beata?

- De ce costa un porumb fiert, 5 RON?

- De ce trebuie sa dai 5 RON pe o bere la 0.5 , cand poti sa achizitionezi, la acelasi pret, un PET de 2 L ?



Ar mai fi multe de spus, dar acum sunt cam bezmetic si nu mai imi aduc aminte.
Si la final, un citat al unui prieten care mi-a placut : "E bine sa lasi bautura, dar e rau sa uiti unde ai lasat-o"

0 comentarii: