Intamplare cu miros de alcool

|

Pentru toti, copilaria a insemnat o perioada de neuitat, un film de Oscar in viata tuturor.Ce-i drept, filmul meu m-a consumat rau de tot.

Tin minte ca aveam 6 anisori si eram pe la bunici.Fiind toamna, ma gandeam ca peste un an o sa frec bancile scolii asa ca trebuia sa fac ceva memorabil pentru acest ultim an de burlacie infantila.Dar n-avem cu cine, deoarece toti copiii erau mai mari si se pregateau deja pentru scoala.
Asa ca nu imi ramanea decat sa ma distrez singur ... wow, ce chestie.

Si mergeam eu pe ulita satului, plictisit, sictirit, de parca as fi avut o nevasta si 3 soacre.Din cand in cand mai loveam cu piciorul cate un bolovan uitat de soarta, fara sa-mi pese de zgarieturile ce le aveam pe degete.Ma asez eu pe o piatra si incep sa numar gainile dintr-o curte alaturata.Mereu ma opream la 10, pentru ca pana acolo puteam sa numar.

Si cum stateam eu asa fara vlaga, il vad pe vecinul din spatele casei bunicilor cum iese la poarta.Bingoo ! De mult imi propusesem sa fac misto de cineva si iata ca abia acum aveam ocazia.Toata lumea stia ca nenea cam trage la masea asa ca ma hotarasem ca acesta sa fie subiectul mistoului.
Dupa nici un minut, ma apuc sa fac misto.Si in ce consta mistoul la mine?Duc degetul gros la gura si fac acel semn care transmite starea de " mai bei mosule? " . Nu trece o secunda si vecinul imi da replica " Du-te in curte ca abia am facut vinul " . Saracul om, a crezut ca eu vreau sa beau si ca il intreb daca mai are bautura. Stupiiid !

Bineinteles, cum eu eram un tzanc, m-am dus in curte si am gustat cateva pahare de vin.Nu prea aveam ficatul obisnuit cu aceste activitati asa ca imediat am intrat intr-o stare de n-as mai fi . Ce-i drept, dupa petreceri in familie, mai aveam obiceiul sa scurg paharele.Dar acum le-am scurs rau de tot.

In fine, m-a vindecat buni cu ale ei leacuri babesti.Ciudat este ca, in zilele noastre, cand nu mai am ce sa beau, mai aplic tactica aceasta, poate poate fac rost de bautura.Pana acum nu am reusit sa fac rost decat de injuraturi si amenintari, asa ca m-am lasat pagubas.

Pentru concursul organizat de Dugy si Luci

0 comentarii: