Cugetare filozofica

|

Lume, maine am examen la filosofie(stiti voi, materia aia la care trebuie sa aberezi ca sa intelegi).Am aberat si eu pe un forum, acum vreo 2 ani, despre "gandurile albastre" si uitati ce a iesit :

Gandurile mele "albastre" nu le-ar intelege nimeni.Cateodata,chiar eu ma chinui sa le inteleg,dar fara izbanda.Dupa mine,atunci cand vei reusi sa-ti intelegi gandurile,vei atinge perfectiunea.Putini poseda aceste ganduri,majoritatea avand o multime de ganduri,transpuse in ROGVAIV,conform culorilor unui curcubeu.Se pare ca limita perfectiunii e imaginara...de fapt,poate nici nu exista perfectiune.Poate fi un abis al ratiunii...Who knows?


Sper sa am aceeasi putere de aberare si maine pe la orele pranzului.Altfel, ma voi alege cu o mustrare grava a constiintei mele ca student, adica o restanta dragilor.
Bafta tuturor !

0 comentarii: