5 mai - ziua burtosilor?

|

Iata ca a venit si mult asteptata zi de 5 mai, autoproclamata zi a barbatilor.Se pare ca parlamentul va legaliza aceasta "sarbatoare" doar de la anu'.Desi m-am dat si eu cu subsemnatul in favoarea legalizarii acestei zile, mi se pare just another comercial shit.Dar, daca femeile au o zi a lor, de ce sa nu aiba si barbatii?Doar suntem intr-o societate patriarhala, nu?
In orice caz, am aflat ca ieri, 4 mai, in Portugalia, s-a sarbatorit ziua mamei.Daca aveam si noi o astfel de sarbatoare, nu s-ar mai fi agitat nimeni pentru o zi a tatilor.Asa ca, 8 martie - ziua femeii, sa curga berea pe 5 mai.

Si o strofa amuzanta, asa pentru barbatii cu burta ^^ :

Astazi suntem in 5 mai,
Am sa beau berea c-un pai
Si la anu', de ziua mare,
Sa n-aud de-nsuratoare.

Sus berea !!!!

0 comentarii: