Vacanta cu nabadai

|

Vara, caldura mare, ce e de facut?Sa mergi la mare, bineinteles.Dar pentru asta trebuie sa faci un plan, nu?Exact asta nu am facut noi.

Se facea ca ne intalnim noi 4 (eu, Florin, Valentin si Alexandru - am luat numele la intamplare din motive personale) intr-o zi torida, sa facem planul unei vacante la mare.Aveam nevoie de un alibi pentru a ne linisti parintii ca vom fi bine si in siguranta.Pana la urma l-am gasit : niste prieteni mai mari erau deja pe litoral, i-am pus in contact cu parintii si s-a rezolvat...am obtinut acordul.

Ne-am facut bagajele si ne-am dus sa luam bilete.Deoarece tatal lui Valentin era revolutionar, avea o legitimatie speciala cu care putea lua bilete moca pentru inca 5 sau 6 membri ai familiei.Bineinteles ca am luat niste super-bilete moca la personalul de ora 6 AM.Ajungem acasa pe inserate, bagajele erau facute, deci nu mai aveam ce face, decat un gratar la miezul noptii.Zis si facut...si cam asa am tinut-o pana dimineata (stiti acea slabiciune a omului, ca nu poate dormi in noaptea de dinaintea unei calatorii.)

Intr-un final am ajuns la gara si ne-am imbarcat.Ne stabilim noi intr-un compartiment unde mai erau doi tipi si doua nasoale tipe.Ei aveau niste fete de alcoolisti, ele pareau ca sunt partenerele lor...doar pe ei i-am ghicit (fetele erau singure...mai bine ^^).Si iata ca ajungem noi la Ciulnita si nu mai era strop de Unirea.Coboara baietii sa faca aprovizionarea si, exact ca-n reclama, pleca trenul si ei inca erau la magazin.Intr-un final s-au suit, spre usurarea noastra (de Unirea ne era noua, nu de ei ^^).

Ajungem in Constanta, si nu stia lumea de ce alergam noi de zor prin gara : cei doi parteneri de pahar, se hotarasera sa vina cu noi, oriunde ne-am duce.Ne suim noi gafaind intr-un maxi-taxi, cu destinatia Navodari.Acolo ne astepta o intreaga echipa de handbal ^^, deci nu plecasem la drum fara un plan.Ajungem noi si, fiind plin sezon, cazare canci.Intr-un final, spre seara, gasim o cabanuta cu 4 paturi, perfecta pentru noi.Am platit fix 500 de mii pe 3 nopti (nu de om, ci in total).Deci am dat multi bani pe spray-urile anti-gandaci decat pe cazare.Parca eram in jungla amazoniana.Intr-o dimineata, deranjat fiind de miile de muste din camera, m-am hotarat sa iau un scaun si sa dorm pe el, afara.Mare greseala am facut, deoarece se suisera furnicile pe mine de parca aveam miere pe picioare.

Zilele au trecut cam repede.Ne-am distrat, dar iata ca am ajuns in ultima zi, fara prea multi bani.Deja ne resemnasem : urma sa plecam acasa.Ne luam la revedere de la fete si o luam spre Constanta.Acolo luam un taxi cu destinatia spre gara.Intamplarea a facut sa dam peste o taximetrista, pe numele ei Rodica.Nu stiu ce i-a venit lui Florin sa intrebe de cazare, dar tanti stia un super apartament, la pretul de 800 de mii pe noapte.Dar noi nu mai aveam bani...bingo!Prietenii aceia mai mari de care va ziceam, erau cazati in Constanta.Numai ce ne-am intalnit si am imprumutat 3 milioane.Am achitat pe 2 nopti si ne-am cazat.Apartamentul era super : 2 camere, 2 televizoare, termopane etc.Singura problema o aveam cu aragazul : furtunul era mai gros decat "supapa" buteliei.Deci va spun ca faceam cartofi prajiti in 2 ore : 10 min lasam cartofii la prajit, 20 de minute aeriseam incaperea.A fost frumos pana la urma...dadeam 200 de mii pe zi numai pe transportul dus-intors Constanta-Navodari.Dar a meritat.

Intr-un final se apropie momentul de plecare.Ne ducem la gara, cu gandul sa luam bilete la trenul care pleca cel mai devreme...norocul nostru ca era un Intercity ^^.Prezinta Valentin legitimatia lui taicasau si tanti de la ghiseu imediat ne ofera 4 bilete la clasa I.Coincidenta sau nu, prietenii nostri din Constanta plecau cu acelasi tren, dar la clasa II.Ne ocupam locurile in tren si fiecare se ocupa cu ceva : cei 3 dormeau, iar eu incercam sa comunic cu un soldat american care avea probleme cu laptop-ul si ma amuzam de o baba ce se ruja.Dupa 20 de minute, iata ca apar si nasii.Il trezesc eu pe Valentin, le prezinta legitimatia de revolutionar a tatalui si cele 4 bilete.Dupa nici 5 secunde, tanti controlor ne zice bomba."Ce e asta?Nu vedeti ca are stampila doar pe poza?Si oricum, biletele sunt valabile doar pentru membrii familiei.Aoleo asta e caz penal mai copii." Ne luasera caldurile instantaneu si, ca un facut, nu mai mergea nici aerul conditionat.Il suna Valentin pe ta'su, acesta mai ceva ca vroia sa bage mana prin telefon si sa-i dea un pumn femeii "de comunista imputita".Deoarece cei doi dormeau, incerc sa actionez cumva.Primul pas a fost sa ma duc la prietenii cei mari de la clasa II.Au incercat ei sa rezolve cu nasii, dar acestia erau de neclintit.Intr-un final au cedat si au acceptat cei 500 de mii (pe care ii adaugam la datoria de 3 milioane).Deci, cam atat a costat o calatorie cu Intercity clasa I : 500 de mii impartit la 4 insi.

A fost o vacanta de vis, cu de toate.Vreau sa va spun ca nici pana acum nu i-am platit taximetristei Rodica, cursa pana la apartamentul unde ne-am cazat.Nu cred ca ne-a blestemat (mult) ^^

Acest articol participa la Concursul lui Visurat

0 comentarii: