Forumul ratb-istilor si metrorex-istilor

|

Nu stiu ce pisici cautam eu acum cateva zile pe google, ca am dat peste acest site, intitulat "Comunitatea prietenilor mijlloacelor de transport in comun", adica un fel de softpedia al vatmanilor si soferilor.

Curiozitatea nu mi-a dat pace si astfel am dat o tura cu privirea.Prima impresie a fost foarte buna : un forum despre mijloacele de transport persoane, din mai toata tara, cu precadere in Bucuresti.Erau topicuri foarte interesante despre problemele cu mijloacele de transport din Bucuresti, se ofereau solutii si alternative la traseele liniilor de transport si se prezentau, prin imagini, toate tipurile de tramvaie, autobuze, troleibuze si trenuri de metrou.Cum-necum, s-au scurs cateva zeci de minute cu aceasta curiozitate.

A doua impresie,insa, a fost cam ciudata.Unii useri de pe forum erau cam obsedati de acest fenomen al mijloacelor de transport in comun.Un tip spunea ca a alergat 100 de metri sprint ca sa fotografieze cel mai nou autobuz Citaro.Altcineva avea la avatar o poza cu un tramvai...alt avatar - un troleibuz.Un user avea ca semnatura o propozitie de genul "Troleibuzul meu preferat este 86".Ca sa nu mai spun ca majoritatea stiau seriile unor tramvaie sau autobuze.Deci eu abia imi tin minte CNP-ul si ei stiau ce serie are autobuzul de pe linia xx care ajunge la ora yy:zz in statia din Piata "Doamne ajuta" ... Daca ar fi existat un emoticon "no comment", l-as fi afisat imediat.

Totusi, suntem intr-o societate libera, nu-i acuz cu nimic, fiecare cu preferintele sale.Eu sunt de moda veche...prefer femeile ^^

0 comentarii: